A nők megértése több mint 65 éve

Az o.b.® javítja a nők életminőségét több mint fél évszázada – ez soha nem látott változások időszaka a nők életében. Ismerje meg itt, hogy az o.b.® miként alakította át a női higiéniát és hogyan sikerült egyre fejlettebb termékekkel előállni az évek során..

Annyi minden megváltozott az első o.b.® tampon bevezetése óta. A nők felszabadulása, a szexuális forradalom: az élet annyira más, mint 65 évvel ezelőtt. A női higiénia is átalakult, és az o.b.® a nők megnövekedett mozgásszabadságának és önbizalmának a részévé lett!

Válasszon egy évet az idővonalból és utazzon vissza az időben az o.b.®-val!

 

  • Egy forradalom kezdete (1947)

    1947-ben a német mérnök, Dr. Carl Hahn meglát egy tampon hirdetést egy amerikai magazinban. Semmi ilyesmi nem létezik Németországban. Egy ilyen termék forradalmasíthatja női higiéniát!

    Az o.b.® tampon forradalmasítása Dr. Judith Esser, nőgyógyász és úszóversenyző által történik, aki az orvosi kutatásért és fejlesztésért felel.

     

  • Az első lépés a sikerhez (1950)

    A sikeres prototípus elkészült, a gépnek el kellett kezdenie a tömeggyártást. Nem tartott sokáig kitalálni egy folyamatot a pamut csíkok vágására és tekerésére és a kihúzószálak behelyezésére.

    A következő lépés a klinikai vizsgálat elvégzése annak bizonyítására, hogy a tampon használat orvosilag biztonságos és higiénikus. Márciusban vegyészek mutatják be az új találmányt Wuppertal-ban. Mindössze 4 nappal később már kapható az első tampon!

    Ezeket o.b.®-nak hívták, ami az "ohne Binde" - "betét nélkül" német kifejezés rövidítése!

    Az o.b.®tampon teljesen megosztja a véleményeket, de egyes kétkedők kezdeti fenntartásai ellenére az o.b.® hamarosan „bestseller”-ré válik.

    Egy kisméretű forradalom következik: az első évben több mint 10 millió tampont értékesítenek!

  • Az o.b.® úttörő éve (1952)

    Egyre több nő használ o.b.® tampont! És közben jobban megismerik a testüket azon tudás segítsége révén, amit az o.b.® közzé prospektusokban, hirdetésekben és a csomagolásba helyezve, így eloszlatva a felmerülő aggodalmakat.

    De az információ áramlik mindkét irányban: a fogyasztók tapasztalatai és a laboratóriumi kutatások újításokhoz vezetnek, beleértve o.b.® termékskála kiegészítését egy új tampon fajtával, a "Super " nedvszívó tamponnal.

  • o.b.® a bevásárló listán (1967)

    Az o.b.® már nem tekinthető gyógyszeripari terméknek, és már az élelmiszerek mellett kapható a szupermarketekben. Ezen fontos esemény következtében az o.b.® új megjelenésű csomagolást kap!

  • Leleplezés (1971)

    A menstruáció és a női higiénia kérdéseit megválaszoló o.b.® brossúra, " 50 nap az évben " egy leleplezés! Egy betétlap a női magazinokban, amely egyértelmű és részletes tájékoztatást ad a női testről a nők és lányok számára. Tabuk nélkül!

  • Mítoszok eloszlatása (1972)

    Egy új kutatás cáfolja azt az elképzelést, hogy a tampon nem használható az első menstruáció időszakában. Nőgyógyászati kutatás bizonyítja, hogy az első menstruáció időtartama alatt hormonok hatására a szűzhártya lágy és rugalmas szövetté válik. Ez azt jelenti, hogy a kisebb tamponok rendszerint minden gond nélkül használhatóak.

    Az o.b.® kifejleszti a "Mini" tampont, kifejezetten a fiatal lányok részére. Minta- és információs csomagok részletes információkkal segítenek megismertetni és bevezetni a terméket.

  • Az o.b.® iskolába megy (1974)

    Az o.b.® ingyenes média csomagja támogatja a tanárok munkáját a felvilágosító órákon, segítve évente több ezer tanuló oktatását. Dedikált telefonvonalat működtetnek 19 német városban, így a lányok betelefonálhatnak kérdéseikkel.

    Az o.b.® csatlakozik a Johnson & Johnson vállalat családhoz.

  • Az o.b.® elterjed az egész világon (1986)

    Az o.b.® sikere messze túlmutat Németországon: egy év alatt összesen 3,5 milliárd o.b.® tampont értékesítenek 122 országban.

  • Az o.b.® ünnepel ( 1990 )

    Az o.b.® éves lesz, megünnepelve a világszerte több mint 50 milliárd tampon teljes eladást.

    Az 1990-es években még nagyobb hangsúlyt kap az egyéniség, a függetlenség és nő a nyitottság a különböző életstílusok iránt. Az o.b.® kiegészíti termékskáláját a Comfort termékcsaláddal, így valamennyi nő megtalálja a tökéletes tampont a menstruáció minden napjára.

  • Szakmai Fórum (1998)

    A Szakmai Fórum egy fedél alá hozza Aaz információforrásokat és szolgáltatásokat, oktatja a nőgyógyászokat és gyermekorvosokat a pubertásról, menstruációs ciklusról, a menstruációról és a higiéniáról, segítve őket a fiatal női páciensekkel történő megfelelő kommunikáció elsajátításában.

  • Folyamatos újítás (2002)

    Az o.b.® bemutatja az első tampont hosszú, csavart bordázattal, amely bevezeti a folyadékot a tampon belsejébe a megbízható védelemért.

  • Nagyon jó " minőségi tanúsítvány (2003)

    Az o.b.® tampon minőségét a német fogyasztói szervezet, a Stiftung Warentest: az o.b.® Normal tampon csavart bordázattal az egyetlen tampon a 22 közül, amely elnyerte a "nagyon jó" minőségi tanúsítványt.

  • A tökéletes keverék (2005)

    Az o.b.® ProComfort™ tamponok egyesítik az o.b.® legjobb tulajdonságait egyetlen termékben: a csavart bordázat a megbízható védelemért és az egyedülálló selymesen puha SilkTouch™ borítás, amely biztosítja a könnyű tampon felhelyezést és eltávolítást.

  • Egyedülálló védelem (2007)

    Az új  o.b.® Flexia® innovatív SilkTouch™ védőszárnyaival igazi forradalmat jelent! A szárnyak felfogják azt a folyadékot is, amit más tamponokból esetleg nem tudnak, így verhetetlen védelmet biztosítanak.

  • Az első tampon éjszakára (2013) – o.b.® Pro Comfort™ Night

    Az új  o.b.® Pro Comfort™ Night innovatív SilkTouch™ védőszárnyakkal egy forradalmi újítás! A szárnyak finoman hozzáidomulnak testéhez és bevezetik a folyadékot a tampon belsejébe, így biztosítva verhetetlen védelmet és tiszta érzést egész éjszakára!

    A Johnson & Johnson, a márka az o.b.® mögött, mely több mint 125 éves tapasztalattal rendelkezik az egészségügy területén.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15